πριν από  4 ημέρες 1 ώρα

Dimokratiki.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα εξακολουθούν να εστιάζουν έντονα σε παραδοσιακούς δείκτες απόδοσης που σχετίζονται με την πληρότητα και τα έσοδα, ενώ η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης (AI) βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο. Αυτό καταδεικνύει νέα έρευνα του Ινστιτούτου Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων (ΙΤΕΠ) στο σύνολο των ξενοδοχειακών μονάδων της Ελλάδας, με τίτλο "Η Χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην λειτουργία των Ελληνικών Ξενοδοχείων". Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις δείχνουν ότι συνεχίζουν να επικεντρώνονται σε μετρήσεις που σχετίζονται άμεσα με τη ζήτηση και την τιμολογιακή πολιτική. Ως πιο διαδεδομένος δείκτης παρακολούθησης επιδόσεων στα Ελληνικά ξενοδοχεία αναδεικνύεται το Ποσοστό Πληρότητας Δωματίων, που παρακολουθείται από το 71% των ξενοδοχείων, ενώ ακολουθεί η Μέση Ημερήσια Τιμή (ADR) με 59%. Ακολουθούν, με σαφώς χαμηλότερα ποσοστά, δείκτες όπως η Μέση Διάρκεια Διαμονής (41,4%), το Ποσοστό Άμεσων Κρατήσεων...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Aιγαίο
    Palo presentation