Έρευνα ΙΤΕΠ: Η πληρότητα και οι τιμές καθορίζουν τις επιδόσεις των ελληνικών ξενοδοχείων
Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα εξακολουθούν να εστιάζουν έντονα σε παραδοσιακούς δείκτες απόδοσης που σχετίζονται με την πληρότητα και τα έσοδα, ενώ η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης (AI) βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο. Αυτό καταδεικνύει νέα έρευνα του Ινστιτούτου Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων (ΙΤΕΠ) στο σύνολο των ξενοδοχειακών μονάδων της Ελλάδας, με τίτλο "Η Χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην λειτουργία των Ελληνικών Ξενοδοχείων". Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις δείχνουν ότι συνεχίζουν να επικεντρώνονται σε μετρήσεις που σχετίζονται άμεσα με τη ζήτηση και την τιμολογιακή πολιτική. Ως πιο διαδεδομένος δείκτης παρακολούθησης επιδόσεων στα Ελληνικά ξενοδοχεία αναδεικνύεται το Ποσοστό Πληρότητας Δωματίων, που παρακολουθείται από το 71% των ξενοδοχείων, ενώ ακολουθεί η Μέση Ημερήσια Τιμή (ADR) με 59%. Ακολουθούν, με σαφώς χαμηλότερα ποσοστά, δείκτες όπως η Μέση Διάρκεια Διαμονής (41,4%), το Ποσοστό Άμεσων Κρατήσεων...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Τοπικά
- Aιγαίο(28)
- Αθήνα(0)
- Ήπειρος(29)
- Θεσσαλία(182)
- Θεσσαλονίκη(13)
- Θράκη(1)
- Ιόνιο(0)
- Κρήτη(84)
- Μακεδoνία(35)
- Πελοπόννησος(57)
- Στερεά Ελλάδα(24)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.