πριν από  5 ημέρες 8 ώρες

Dimokratiki.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η Expedia Group Advertising δημοσίευσε σήμερα ολοκληρωμένα ευρήματα από την έρευνα The Science of Wanderlust, αποκαλύπτοντας τι καθιστά το τέλειο ταξιδιωτικό περιεχόμενο για την αύξηση των κρατήσεων στον σημερινό κόσμο της Τεχνητής Νοημοσύνης. Οι ταξιδιώτες βλέπουν αξία στο περιεχόμενο που έχει ενισχυθεί με το εργαλείο της AI, αλλά η ανθρώπινη συμβολή εξακολουθεί να είναι κρίσιμη. Στη μελέτη παρουσιάζονται τα έξι συστατικά που πυροδοτούν το αίσθημα της wanderlust, δηλαδή τη συναισθηματική σπίθα που καθοδηγεί τις ταξιδιωτικές αποφάσεις. Τριπλάσια είναι η επίδραση του βίντεο σε σχέση με τις στατικές εικόνες. Τα βίντεο μεγάλης διάρκειας πυροδοτούν έντονα συναισθήματα. Η αυθεντικότητα δημιουργεί εμπιστοσύνη. Οι ταξιδιώτες επιλέγουν διαφάνεια και σαφήνεια. Σαφής αφήγηση και παρότρυνση για δράση. Οι βέλτιστοι οπτικοί χρονισμοί ενισχύουν την κατανόηση με σκηνές διάρκειας 2 έως 9 δευτερολέπτων Περιεχόμενο με τεχνητή νοημοσύνη που συνδυάζεται...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Aιγαίο
    Palo presentation