Expedia: Ανθίζει η τεχνητή νοημοσύνη τη στιγμή που αλλάζουν οι προτιμήσεις και οι τάσεις στα ταξίδια
Η Expedia Group Advertising δημοσίευσε σήμερα ολοκληρωμένα ευρήματα από την έρευνα The Science of Wanderlust, αποκαλύπτοντας τι καθιστά το τέλειο ταξιδιωτικό περιεχόμενο για την αύξηση των κρατήσεων στον σημερινό κόσμο της Τεχνητής Νοημοσύνης. Οι ταξιδιώτες βλέπουν αξία στο περιεχόμενο που έχει ενισχυθεί με το εργαλείο της AI, αλλά η ανθρώπινη συμβολή εξακολουθεί να είναι κρίσιμη. Στη μελέτη παρουσιάζονται τα έξι συστατικά που πυροδοτούν το αίσθημα της wanderlust, δηλαδή τη συναισθηματική σπίθα που καθοδηγεί τις ταξιδιωτικές αποφάσεις. Τριπλάσια είναι η επίδραση του βίντεο σε σχέση με τις στατικές εικόνες. Τα βίντεο μεγάλης διάρκειας πυροδοτούν έντονα συναισθήματα. Η αυθεντικότητα δημιουργεί εμπιστοσύνη. Οι ταξιδιώτες επιλέγουν διαφάνεια και σαφήνεια. Σαφής αφήγηση και παρότρυνση για δράση. Οι βέλτιστοι οπτικοί χρονισμοί ενισχύουν την κατανόηση με σκηνές διάρκειας 2 έως 9 δευτερολέπτων Περιεχόμενο με τεχνητή νοημοσύνη που συνδυάζεται...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Τοπικά
- Aιγαίο(32)
- Αθήνα(0)
- Ήπειρος(32)
- Θεσσαλία(229)
- Θεσσαλονίκη(17)
- Θράκη(1)
- Ιόνιο(0)
- Κρήτη(151)
- Μακεδoνία(44)
- Πελοπόννησος(66)
- Στερεά Ελλάδα(102)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.