πριν από  1 ημέρα 6 ώρες

Dimokratiki.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Από την εμφάνιση των μαζικών οργανωμένων ταξιδιών στη δεκαετία του 1960, οι καλοκαιρινές διακοπές με ήλιο και θάλασσα στη Μεσόγειο αποτελούν μέρος της βρετανικής κουλτούρας: μια επιθυμία που με την πάροδο του χρόνου έγινε προσδοκία για πολλούς. Μια κλασική τηλεοπτική διαφήμιση της δεκαετίας του 1980 εκμεταλλεύτηκε την αγάπη για τις διακοπές του Αυγούστου, συμβουλεύοντας τους Βρετανούς να αγοράσουν ένα Audi "αν θέλουν να φτάσουν στην παραλία πριν από τους Γερμανούς". Τώρα, με την περίοδο των διακοπών να βρίσκεται στο παραδοσιακό της αποκορύφωμα, η FT ανέφερε αυτή την εβδομάδα ότι ο ζεστός καιρός ωθεί όλο και περισσότερους Βρετανούς τουρίστες να αποφεύγουν τους κλασικούς καλοκαιρινούς προορισμούς και να ταξιδεύουν αργότερα μέσα στο έτος. Οι Γερμανοί, αλλά και άλλοι, δείχνουν σημάδια ότι θα κάνουν το ίδιο. Η τελευταία έρευνα σε 6.000 παραθεριστές για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Τουρισμού, η οποία εκπροσωπεί 36 εθνικούς οργανισμούς τουρισμού...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Aιγαίο
    Palo presentation