Πώς ήταν στην πραγματικότητα το Mad Men στη Νέα Υόρκη των 60s
Οι δεκαετίες του 1960 και του 1970 θεωρούνται ως η χρυσή εποχή στον χώρο της διαφήμισης στις ΗΠΑ, αν και η πρώτη, δημιουργική επανάσταση στον κλάδο αναμφισβήτητα ξεκίνησε τη δεκαετία του 1950, εν μέρει χάρη στην άνοδο της τηλεόρασης που ξεκλείδωσε νέες μορφές αφήγησης. Ήταν μία εποχή τολμηρών ιδεών, ολοένα και μεγαλύτερων προϋπολογισμών και ακόμη μεγαλύτερων προσωπικοτήτων - μία εποχή που η διαφήμιση θεωρούταν ένα λαμπερό, αν και ίσως ανήθικο, επάγγελμα που το υπηρετούσαν καλοντυμένοι άντρες και γυναίκες -κυρίως άντρες-, που επωφελούνταν από την καταναλωτική κουλτούρα της μεταπολεμικής εποχής. Εκείνη την εποχή, πολλά από τα μεγαλύτερα διαφημιστικά γραφεία των ΗΠΑ βρίσκονταν στη Λεωφόρο Μάντισον στο Μανχάταν στη Νέα Υόρκη, με αποτέλεσμα ο δρόμος να γίνει συνώνυμος με την αμερικάνικη διαφήμιση και τη μοναδική της μεθοδολογία. Αυτή που έμεινε στην ιστορία ως οι "τεχνικές της Λεωφόρου Μάντισον" ως την "επιδέξια, έξυπνη χρήση των μέσων...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Άνδρας
- career(1)
- Fitness(0)
- fitness(0)
- fun(0)
- Gadgets(2)
- Διασκέδαση(11)
- Καριέρα(0)
- Σεξ(0)
- Σέξι κορίτσια(2)
- Στυλ(3)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.