πριν από  1 ημέρα 23 ώρες

Oneman.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Οι δεκαετίες του 1960 και του 1970 θεωρούνται ως η χρυσή εποχή στον χώρο της διαφήμισης στις ΗΠΑ, αν και η πρώτη, δημιουργική επανάσταση στον κλάδο αναμφισβήτητα ξεκίνησε τη δεκαετία του 1950, εν μέρει χάρη στην άνοδο της τηλεόρασης που ξεκλείδωσε νέες μορφές αφήγησης. Ήταν μία εποχή τολμηρών ιδεών, ολοένα και μεγαλύτερων προϋπολογισμών και ακόμη μεγαλύτερων προσωπικοτήτων - μία εποχή που η διαφήμιση θεωρούταν ένα λαμπερό, αν και ίσως ανήθικο, επάγγελμα που το υπηρετούσαν καλοντυμένοι άντρες και γυναίκες -κυρίως άντρες-, που επωφελούνταν από την καταναλωτική κουλτούρα της μεταπολεμικής εποχής. Εκείνη την εποχή, πολλά από τα μεγαλύτερα διαφημιστικά γραφεία των ΗΠΑ βρίσκονταν στη Λεωφόρο Μάντισον στο Μανχάταν στη Νέα Υόρκη, με αποτέλεσμα ο δρόμος να γίνει συνώνυμος με την αμερικάνικη διαφήμιση και τη μοναδική της μεθοδολογία. Αυτή που έμεινε στην ιστορία ως οι "τεχνικές της Λεωφόρου Μάντισον" ως την "επιδέξια, έξυπνη χρήση των μέσων...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Διασκέδαση
    Palo presentation