Στίβεν Ίσερλις: "Αντιμετωπίζω τα κοντσέρτα σαν μουσική δωματίου"
Το "παραμελημένο παιδί" του Μπετόβεν, το έργο που δέχθηκε τις πιο δριμείες κριτικές και παίχτηκε λιγότερο, ήταν το περίφημο Τριπλό Κοντσέρτο για βιολί, τσέλο και πιάνο. Παρόλο που η γέννησή του το 1804 συνδέεται με μια περίοδο εκρηκτικής δημιουργικότητας του Λούντβιχ βαν Μπετόβεν, την εποχή που οι επαναστατικές συμφωνίες του έπαιρναν σχήμα και μορφή, το Κοντσέρτο έμεινε για δεκαετίες στο περιθώριο. Οι κριτικές δεν ήταν ενθουσιώδεις αφού στην πρεμιέρα του εντυπωσίασε και συχνά το αντιμετώπιζαν ως μια ιδιοτροπία ενός συνθέτη και το συνόδευαν με το σχόλιο "έχει κάνει και καλύτερα" ή "πρόκειται για τον ίδιο που έγραψε και την Ενάτη;". Κάθε φορά που επιστρέφει στη σκηνή, επιβεβαιώνει την ιδιοφυή σύλληψή του, τον υπέροχο διάλογο ανάμεσα σε τρεις σολίστ που λειτουργούν ως ένα είδος τρίο μουσικής σε μεγαλοπρεπή κλίμακα μέσα στη συμφωνική μεγαλοπρέπεια. Αυτό το σπουδαίο έργο θα απολαύσει το μουσικόφιλο κοινό στη συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Πολιτισμός
- Lifestyle(578)
- politismos(43)
- Βιβλία(22)
- Βιντεοπαιχνίδια(1)
- Θέατρο & Χορός(35)
- Κινηματογράφος(25)
- Μουσική(16)
- Παράξενα(40)
- Τέχνη(80)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.