πριν από  17 ώρες 16 λεπτά

Digitallife.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Το Netflix ανακοίνωσε ότι μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2025 οι συνδρομητές του παρακολούθησαν 95 δισεκατομμύρια ώρες περιεχομένου, ενώ η πλατφόρμα αναμένει να διπλασιάσει τα διαφημιστικά της έσοδα μέχρι το τέλος της χρονιάς. Τα στοιχεία δόθηκαν στη δημοσιότητα με την έκθεση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δεύτερο τρίμηνο, όπου καταγράφηκαν έσοδα 11,08 δισ. δολαρίων, σημειώνοντας αύξηση 16% σε ετήσια βάση. Η εταιρεία δίνει πλέον ιδιαίτερη έμφαση στη διαφημιστική της πλατφόρμα, την οποία χαρακτηρίζει "θεμελιώδη" για την ανάπτυξή της. Το σύστημα διαφημιστικής τεχνολογίας (ad tech) της Netflix προσφέρει καλύτερη στόχευση, μετρήσεις και νέα διαφημιστικά φορμά και έχει πλέον ενεργοποιηθεί σε όλες τις αγορές όπου υπάρχει πακέτο με διαφημίσεις. Ήδη από τον Μάιο, η υπηρεσία δήλωσε ότι το διαφημιζόμενο πακέτο της φτάνει τα 94 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Κατά την τηλεδιάσκεψη επενδυτών της Πέμπτης, ο συν-CEO Greg Peters επιβεβαίωσε ότι μέσα...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Τέχνη
    Palo presentation