Koinoniki.gr

Η διερεύνηση των επιπτώσεων της πανδημίας αποτελεί ένα ιδιαίτερα δύσκολο εγχείρημα καθώς το φαινόμενο επηρεάζει ολόκληρο το φάσμα της οικονομικής δραστηριότητας αλλά και τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων, με την υγειονομική κρίση είναι ακόμη σε πλήρη εξέλιξη. Όπως προκύπτει από τα διαθέσιμα στοιχεία αλλά και τις εκτιμήσεις, μια από τις κυριότερες επιπτώσεις της...

   ·    πριν από  1 Μήνα 17 ημέρες  ·    

Nextdeal.gr

Η διερεύνηση των επιπτώσεων της πανδημίας αποτελεί ένα ιδιαίτερα δύσκολο εγχείρημα καθώς το φαινόμενο επηρεάζει ολόκληρο το φάσμα της οικονομικής δραστηριότητας αλλά και τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων, με την υγειονομική κρίση είναι ακόμη σε πλήρη εξέλιξη, σημειώνει η ΕΣΕΕ σε ανακοίνωσή της. Όπως προκύπτει από τα διαθέσιμα στοιχεία αλλά και τις εκτιμήσεις...

   ·    πριν από  1 Μήνα 17 ημέρες  ·    

Seleo.gr

Μια από τις κυριότερες επιπτώσεις της πανδημίας είναι η αδιαμφισβήτητη ενίσχυση του ηλεκτρονικού εμπορίου, με τον κύκλο εργασιών του να αναμένεται να διπλασιαστεί σε 15 δισ. ευρώ για το 2020. Όμως, όπως διαφαίνεται, από σχετικές έρευνες, η μεγέθυνση του ηλεκτρονικού τζίρου δεν κατανέμεται ισόρροπα. Το ινστιτούτο Μικρομεσαίων της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και...

   ·    πριν από  1 Μήνα 17 ημέρες  ·    

Best-tv.gr

Σε ψηφιακό επιταχυντή για το ελληνικό εμπόριο, εξελίσσεται η πανδημία του COVID-19. Αφενός η αγοραστική διαδικασία ψηφιοποιείται τάχιστα και αφετέρου οι ίδιες οι επιχειρήσεις αποκτούν ψηφιακή κουλτούρα, αλλά και διέξοδο στο online εμπόριο. Επτά στις δέκα ελληνικές εμπορικές επιχειρήσεις απαντούν ότι η πανδημία τις ώθησε να επενδύσουν στον ψηφιακό μετασχηματισμόΑπό...

   ·    πριν από  1 Μήνα 17 ημέρες  ·    

Cretalive.gr

Οι εμπορικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα ενεργοποιούν όλα τα διαθέσιμα εργαλεία, για να διατηρήσουν μια επιχειρηματική κανονικότητα Σε ψηφιακό επιταχυντή για το ελληνικό εμπόριο, εξελίσσεται η πανδημία του COVID-19. Αφενός η αγοραστική διαδικασία ψηφιοποιείται τάχιστα και αφετέρου οι ίδιες οι επιχειρήσεις αποκτούν ψηφιακή κουλτούρα, αλλά και διέξοδο στο online εμπόριο.

   ·    πριν από  1 Μήνα 17 ημέρες  ·    

Pelop.gr

Το 79% των εμπορικών επιχειρήσεων δεν συμμετείχε στη φετινή Black Friday όπως προκύπτει από έρευνα που πραγματοποίησε το ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ σε 500 επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου. Το εύρημα αυτό, όπως επισημαίνεται, τεκμηριώνει τη δυσκολία υλοποίησης της συγκεκριμένης προωθητικής ενέργειας με τα καταστήματα κλειστά. Παράλληλα, από τις επιχειρήσεις που συμμετείχαν στην Black...

   ·    πριν από  1 Μήνα 17 ημέρες  ·    

Sepe.gr

Σε ψηφιακό επιταχυντή για το ελληνικό εμπόριο, εξελίσσεται η πανδημία του COVID-19. Αφενός η αγοραστική διαδικασία ψηφιοποιείται τάχιστα και αφετέρου οι ίδιες οι επιχειρήσεις αποκτούν ψηφιακή κουλτούρα, αλλά και διέξοδο στο online εμπόριο. Επτά στις δέκα ελληνικές εμπορικές επιχειρήσεις απαντούν ότι η πανδημία τις ώθησε να επενδύσουν στον ψηφιακό μετασχηματισμόΑπό...

   ·    πριν από  1 Μήνα 17 ημέρες  ·    

Pellanews.gr

Η έρευνα του ΙΝ.ΕΜ.Υ - ΕΣΕΕ καταγράφει την επίπονη προσπάθεια ψηφιακής μετάβασης του ελληνικού εμπορίου σε συνθήκες παρατεταμένης αβεβαιότητας και ασφυκτικής έλλειψης ρευστότητας . Όλο και πιο πολλές μικρομεσαίες εμπορικές επιχειρήσεις υιοθετούν μεθόδους ηλεκτρονικών πωλήσεων ή δέχονται παραγγελίες τηλεφωνικά, αμέσως μετά το πρώτο lockdown έως και σήμερα. Ο αγώνας...

   ·    πριν από  1 Μήνα 17 ημέρες  ·    

Πρωϊνός Λόγος

• Στροφή στο ηλεκτρονικό εμπόριο κάνουν όλο και περισσότεροι καταναλωτές και λόγω των συνθηκών που έχουν δημιουργηθεί από την πανδημία (το λιανικό εμπόριο έχει κατεβάσει ρολά), ωστόσο το χάσμα μεταξύ μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων και μεγάλων αλυσίδων παραμένει αγεφύρωτο! Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία έρευνας του ΙΝ.ΕΜ.Υ - ΕΣΕΕ, από τα οποία προκύπτει ότι ο...

   ·    πριν από  1 Μήνα 17 ημέρες  ·    

Economistas.gr

Πανάκεια ή κατάρα; Απάντηση στο πρόβλημα της χαμηλής ανταγωνιστικότητας λόγω μικρούς μεγέθους των ελληνικών επιχειρήσεων ή "ταφόπλακα" για χιλιάδες παραδοσιακές εμπορικές επιχειρήσεις; Το μόνο σίγουρο είναι ότι η επιβολή- εκ των πραγμάτων- των εξ αποστάσεως, ηλεκτρονικών πωλήσεων, αλλάζει όλα το χάρτη του ελληνικού λιανικού εμπορίου και το ερώτημα που μένει να...

   ·    πριν από  1 Μήνα 17 ημέρες  ·    

Οκτώ στις δέκα επιχειρήσεις δεν συμμετείχαν εν μέσω πανδημίας στον θεσμό της Black Friday, όπως προκύπτει από σχετική έρευνα που διενέργησε το ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ. Η εν λόγω έρευνα διενεργήθηκε από τις 16 έως τις 25 Νοεμβρίου και τα αποτελέσματα της βασίστηκαν στις απαντήσεις 500 επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου. Αναλυτικά, τα αποτελέσματα της έρευνας συνοψίζονται ως εξής...

   ·    πριν από  1 Μήνα 17 ημέρες  ·    

Δήλωση του Προέδρου της ΕΣΕΕ Γ. Καρανίκα για την Έρευνα του ΙΝ.ΕΜ.Υ - ΕΣΕΕ και την Black Friday Η έρευνα του ΙΝ.ΕΜ.Υ - ΕΣΕΕ καταγράφει την επίπονη προσπάθεια ψηφιακής μετάβασης του ελληνικού εμπορίου σε συνθήκες παρατεταμένης αβεβαιότητας και ασφυκτικής έλλειψης ρευστότητας . Όλο και πιο πολλές μικρομεσαίες εμπορικές επιχειρήσεις υιοθετούν μεθόδους ηλεκτρονικών...

   ·    πριν από  1 Μήνα 17 ημέρες  ·    

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

Από την ενότητα: Αθλητισμός
Palo presentation