Αττική Οδός: Το έργο στην Μεταμόρφωση δεν λύνει το μποτιλιάρισμα - Που "πονάει" και οι λύσεις
Η Αττική Οδός σχεδιάστηκε το 1960 - Σήμερα διακινεί 273.000 οχήματα καθημερινά. Τι θα γίνει στον μόνιμα κολλημένο κόμβο Μεταμόρφωσης. Πώς θα λυθεί το καθημερινό μποτιλιάρισμα από την Δημοκρατίας μέχρι την Κηφισίας. Η περιφερειακή Υμηττού καθημερινά έχει καθυστερήσεις στο ρεύμα προς Ελευσίνα. Τα πιο γρήγορα και οικονομικά μέτρα για να ανασάνει πραγματικά η Αττική Οδός. autotriti teamΗ Αττική Οδός σχεδιάστηκε το 1960 - Σήμερα διακινεί 273.000 οχήματα καθημερινά Η Αττική Οδός σχεδιάστηκε ήδη από τη δεκαετία του '60 ως περιφερειακός δακτύλιος (Ελευσίνα - Σταυρός) για την αποσυμφόρηση του λεκανοπεδίου και τη σύνδεση, αργότερα, με το νέο αεροδρόμιο η κατασκευή άρχισε το 1996, τμήμα της δόθηκε μαζί με το "Ελ. Βενιζέλος" το 2001 και ο βασικός άξονας Ελευσίνα-Αεροδρόμιο ολοκληρώθηκε το 2003. Σήμερα διακινεί πάνω από 273.000 οχήματα ημερησίως (μέσος όρος 2024: 273.600, με περαιτέρω αύξηση στις αρχές του 2025), γεγονός που την καθιστά τον πιο...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Αθλητισμός
- cycling(0)
- mediterraneangames(0)
- olympicgames(0)
- sailing(0)
- Άλλα αθλήματα(33)
- Αυτοκίνητο(58)
- Βόλεϊ(20)
- Θαλάσσια σπορ(2)
- Μπάσκετ(318)
- Ποδόσφαιρο(992)
- Στίβος(4)
- Στοίχημα(7)
- Τένις(15)
- Υδατοσφαίριση(8)
- Χειροσφαίριση(2)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.