Δοκιμή: Renault 5 E-Tech -Ρετρό ηλεκτρικό με χαμηλή κατανάλωση
Είναι "κουκλί", αλλά έχει και τσιμπημένη τιμή. Έχει ηλεκτροκινητήρα 150 ίππων χωρίς μόνιμους μαγνήτες για να είναι eco friendy. Στην πόλη είδαμε τη χαμηλότερη κατανάλωση από όλα τα ηλεκτρικά μέχρι σήμερα (10,8 kWh/100 χλμ.). Η μέση κατανάλωση μικρότερη από την εργοστασιακή (14,1 kWh/100 χλμ.). Στενό το πίσω κάθισμα (1,27 μ.) και μικρό το πορτ-μπαγκάζ (277 λίτρα). Με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, φρένα-άγκυρες (100-0 σε 36,3 μ.) και "ζωντανή" οδική συμπεριφορά. autotriti team Καινούργιο Renault; Η απάντηση είναι μία: AUTOPROFIT! Είναι "κουκλί", αλλά έχει και τσιμπημένη τιμή Πενήντα τρία χρόνια μετά από το θρυλικό Renault 5, η γαλλική φίρμα επαναφέρει το όνομα και το στυλ του σε ένα ηλεκτρικό μοντέλο, που πιθανότατα είναι το πιο ενδιαφέρον του είδους που έχουμε δει και οδηγήσει το τελευταίο χρονικό διάστημα. Ένα κλικ κάτω από τα 4 μέτρα, αλλά φαρδύ και σχετικά υψηλό, το αμάξωμα του Renault 5 E-Tech είναι γεμάτο ρετρό λεπτομέρειες. Για...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Αθλητισμός
- cycling(0)
- mediterraneangames(0)
- olympicgames(0)
- sailing(0)
- Άλλα αθλήματα(34)
- Αυτοκίνητο(77)
- Βόλεϊ(13)
- Θαλάσσια σπορ(16)
- Μπάσκετ(465)
- Ποδόσφαιρο(725)
- Στίβος(13)
- Στοίχημα(8)
- Τένις(28)
- Υδατοσφαίριση(6)
- Χειροσφαίριση(1)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.