πριν από  15 ώρες 53 λεπτά

Autotriti.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Ο άμεσος ψεκασμός απευθείας στον θάλαμο καύσης προσφέρει περισσότερη ισχύ. Οι επικαθίσεις άνθρακα στις βαλβίδες εισαγωγής είναι ο μεγάλος του εχθρός. Στον έμμεσο ψεκασμό δεν έχεις τέτοια προβλήματα, καθώς το καύσιμο καθαρίζει τις βαλβίδες. Είκοσι χρόνια μετά, ο καθαρισμός στα άμεσου ψεκασμού είναι απαραίτητος. autotriti teamΟ άμεσος ψεκασμός απευθείας στον θάλαμο καύσης προσφέρει περισσότερη ισχύ Αν το αυτοκίνητό σου έχει μοτέρ μετά το 2004 είναι πολύ πιθανό να ψεκάζει το καύσιμο απευθείας τον θάλαμο καύσης. Μπορεί να σου δίνει περισσότερα άλογα, όμως με τα χιλιόμετρα τα μοτέρ αυτά γεμίζουν επικαθίσεις στις βαλβίδες εισαγωγής που είναι δύσκολο να καθαρίσουν, αλλά πρέπει. Πως; Ο άμεσος ψεκασμός δοκιμάστηκε στις πίστες ήδη από τη δεκαετία του `60 από μάρκες όπως η Mercedes, όμως μόλις το 2004 είδαμε τα πρώτα μοντέλα μαζικής παραγωγής, με πρώτο το Audi A6 με τον κωδικό FSI. Σήμερα στους κινητήρες αυτούς το καύσιμο δεν ψεκάζεται πριν την...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Αυτοκίνητο
    Palo presentation