Φθορά ελαστικών: Γιατί η Michelin πιέζει για δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες;
Η Michelin καλεί την Ευρώπη να κάνει δοκιμές φθοράς ελαστικών σε πραγματικές συνθήκες. Yποστηρίζει τις δοκιμές στον δρόμο ενώ η Bridgestone επιμένει στις εργαστηριακές μετρήσεις. Michelin: Δεν έχουν σχέση τα εργαστηριακά αποτελέσματα και με τα πραγματικής χρήσης. Το Euro 7 θα κρίνει ποιες τεχνολογίες θα ευνοηθούν τα επόμενα χρόνια. autotriti teamΗ Michelin καλεί την Ευρώπη να κάνει δοκιμές φθοράς ελαστικών σε πραγματικές συνθήκες. Η Michelin, λίγο πριν από την κρίσιμη συνεδρίαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στις Βρυξέλλες για τον κανονισμό Euro 7, έθεσε το ζήτημα της φθοράς των ελαστικών στο επίκεντρο του δημόσιου διαλόγου. Η γαλλική εταιρεία καλεί την Ευρώπη να δώσει προτεραιότητα στις δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, αντί για εργαστηριακές προσομοιώσεις, προκειμένου να διασφαλιστεί η αξιοπιστία των αποτελεσμάτων. Ο νέος κανονισμός Euro 7, που θα τεθεί σε ισχύ μέχρι το 2028, προβλέπει για πρώτη φορά όρια στις εκπομπές σωματιδίων...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Αθλητισμός
- cycling(0)
- mediterraneangames(0)
- olympicgames(0)
- sailing(0)
- Άλλα αθλήματα(26)
- Αυτοκίνητο(70)
- Βόλεϊ(13)
- Θαλάσσια σπορ(11)
- Μπάσκετ(441)
- Ποδόσφαιρο(691)
- Στίβος(11)
- Στοίχημα(10)
- Τένις(26)
- Υδατοσφαίριση(4)
- Χειροσφαίριση(2)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.