Οι 2 γέφυρες της Αθήνας που "τρώνε" 25 εκατ./χρόνο! Πού πάνε τα λεφτά;
Η υπόθεση κρατά αρκετά χρόνια και τίθεται ακόμα και θέμα επικινδυνότητας για τους οδηγούς. autotriti teamΚάτοικοι και δήμος αντιδρούν στην κατεδάφιση της γέφυραςΔιαμάχη δήμου και της αναδόχου εταιρείας για την κατεδάφιση ή όχι της μιας γέφυρας.Το πραγματικό πρόβλημα είναι η δημιουργία διοδίων.Όσο δεν κατασκευάζονται τα διόδια το κράτος αποζημιώνει την ανάδοχο με 25 εκατομμύρια/χρόνο.Δεκέμβρη του 2027 λήγει η παράταση και τα διόδια θα μπουν στην Εθνική Οδό.Ο κόμβος της Βαρυμπόμπης αποτελεί τον πλέον πολυσύχναστο της Εθνικής Οδού στα βόρεια προάστεια του λεκανοπεδίου. Η γέφυρα που περνά από πάνω κατασκευάστηκε τη δεκαετία του `60 και τα τελευταία χρόνια υπάρχει διαμάχη μεταξύ του δήμου Κηφισιάς (στα όρια του οποίου βρίσκεται η γέφυρα) και της Νέας Οδού, της διαχειρίστριας εταιρείας του αυτοκινητόδρομου, σχετικά με την στατική επάρκεια της γέφυρας. Πριν από μερικούς μήνες μάλιστα ο ίδιος ο Υφυπουργός Υποδομών είχε τονίσει πως "η γέφυρα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Αθλητισμός
- cycling(0)
- mediterraneangames(0)
- olympicgames(0)
- sailing(0)
- Άλλα αθλήματα(40)
- Αυτοκίνητο(64)
- Βόλεϊ(7)
- Θαλάσσια σπορ(16)
- Μπάσκετ(483)
- Ποδόσφαιρο(705)
- Στίβος(16)
- Στοίχημα(9)
- Τένις(32)
- Υδατοσφαίριση(8)
- Χειροσφαίριση(2)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.