Τα ηλεκτρικά θα δουλεύουν με κινητήρες βενζίνης. Πώς;
Το "πρόβλημα" με τα ηλεκτρικά είναι οι μπαταρίες που αδειάζουν και μετά πρέπει να περιμένεις να φορτίσουν. Οι εταιρείες λοιπόν σκέφτονται τη λύση του Range Extender, δηλαδή να προσθέσουν μια γεννήτρια που θα δίνει ρεύμα στη μπαταρία. Αυτή η γεννήτρια θα είναι οι κινητήρες που ξέρουμε, όμως δεν θα γυρνάνε τους τροχούς. Η VW που δεν μπορεί να βάλει μοτέρ στις ηλεκτρικές της πλατφόρμες, αλλάζει πάλι πλατφόρμα. autotriti teamΤο "πρόβλημα" με τα ηλεκτρικά είναι οι μπαταρίες που αδειάζουν και μετά πρέπει να περιμένεις να φορτίσουν. Μπορεί η Ε.Ε να άλλαξε τους κανόνες και οι κινητήρες εσωτερικής καύσης να συνεχίσουν τελικά, κάποιες μάρκες όμως βρίσκονται τόσο βαθιά στην στροφή τους στην ηλεκτροκίνηση που η επιστροφή στη βενζίνη δεν μπορεί να είναι όπως την ξέραμε. Θα έρθει, αλλά θα είναι αλλιώς. Πως; Τι μπορεί να κάνει η αυτοκινητοβιομηχανία για να κόψει την εξάρτησή της από την κινέζικη μπαταρία; Και πώς μπορεί να σταματήσει να τρέχει πίσω...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Αθλητισμός
- cycling(0)
- mediterraneangames(0)
- olympicgames(0)
- sailing(0)
- Άλλα αθλήματα(46)
- Αυτοκίνητο(17)
- Βόλεϊ(12)
- Θαλάσσια σπορ(10)
- Μπάσκετ(306)
- Ποδόσφαιρο(684)
- Στίβος(16)
- Στοίχημα(6)
- Τένις(27)
- Υδατοσφαίριση(24)
- Χειροσφαίριση(3)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.