πριν από  1 ημέρα 15 ώρες

Autotriti.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Το "πρόβλημα" με τα ηλεκτρικά είναι οι μπαταρίες που αδειάζουν και μετά πρέπει να περιμένεις να φορτίσουν. Οι εταιρείες λοιπόν σκέφτονται τη λύση του Range Extender, δηλαδή να προσθέσουν μια γεννήτρια που θα δίνει ρεύμα στη μπαταρία. Αυτή η γεννήτρια θα είναι οι κινητήρες που ξέρουμε, όμως δεν θα γυρνάνε τους τροχούς. Η VW που δεν μπορεί να βάλει μοτέρ στις ηλεκτρικές της πλατφόρμες, αλλάζει πάλι πλατφόρμα. autotriti teamΤο "πρόβλημα" με τα ηλεκτρικά είναι οι μπαταρίες που αδειάζουν και μετά πρέπει να περιμένεις να φορτίσουν. Μπορεί η Ε.Ε να άλλαξε τους κανόνες και οι κινητήρες εσωτερικής καύσης να συνεχίσουν τελικά, κάποιες μάρκες όμως βρίσκονται τόσο βαθιά στην στροφή τους στην ηλεκτροκίνηση που η επιστροφή στη βενζίνη δεν μπορεί να είναι όπως την ξέραμε. Θα έρθει, αλλά θα είναι αλλιώς. Πως; Τι μπορεί να κάνει η αυτοκινητοβιομηχανία για να κόψει την εξάρτησή της από την κινέζικη μπαταρία; Και πώς μπορεί να σταματήσει να τρέχει πίσω...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Αυτοκίνητο
    Palo presentation