πριν από  7 ώρες 44 λεπτά

Autotriti.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Μπορεί το μάρκετινγκ να λέει πως το αυτοκίνητο πουλάει, όμως συχνά κερδίζει η εμπιστοσύνη. Ειδικά εκτός των αστικών κέντρων ο αντιπρόσωπος μπορεί να είναι ό,τι πιο σημαντικό. Ο αντιπρόσωπος συχνά είναι ο λόγος που πολλοί μένουν πιστοί σε μια μάρκα. Αν έχεις το κεφάλι σου ήσυχο γιατί ξέρεις πως θα εξυπηρετηθείς, όλα τα άλλα έρχονται δεύτερα. autotriti teamΨάχνεις Μεταχειρισμένο: Δες τι αλλάζει με την Cardom Μπορεί το μάρκετινγκ να λέει πως το αυτοκίνητο πουλάει, όμως συχνά κερδίζει η εμπιστοσύνη Το μάρκετινγκ των κατασκευαστών επικεντρώνεται στο να έχουν το κατάλληλο μοντέλο την κατάλληλη στιγμή. Η κούρσα για περισσότερη τεχνολογία, καλύτερη ποιότητα, ταχύτερες επιδόσεις, αυξημένη οικονομία, επιθετική τιμολογιακή πολιτική, φημισμένη αξιοπιστία και εννοείται το πιο ενδιαφέρον design, έχει να κάνει μόνο με το αυτοκίνητο. Όμως το αυτοκίνητο, όσο και αν το μάρκετινγκ το βάζει πρώτο και καλύτερο, συμβαίνει συχνά να έρχεται δεύτερο. Γιατί αν...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Αυτοκίνητο
    Palo presentation