Τι σε κρατά στη μάρκα; Η αντιπροσωπεία ή το αυτοκίνητο;
Μπορεί το μάρκετινγκ να λέει πως το αυτοκίνητο πουλάει, όμως συχνά κερδίζει η εμπιστοσύνη. Ειδικά εκτός των αστικών κέντρων ο αντιπρόσωπος μπορεί να είναι ό,τι πιο σημαντικό. Ο αντιπρόσωπος συχνά είναι ο λόγος που πολλοί μένουν πιστοί σε μια μάρκα. Αν έχεις το κεφάλι σου ήσυχο γιατί ξέρεις πως θα εξυπηρετηθείς, όλα τα άλλα έρχονται δεύτερα. autotriti teamΨάχνεις Μεταχειρισμένο: Δες τι αλλάζει με την Cardom Μπορεί το μάρκετινγκ να λέει πως το αυτοκίνητο πουλάει, όμως συχνά κερδίζει η εμπιστοσύνη Το μάρκετινγκ των κατασκευαστών επικεντρώνεται στο να έχουν το κατάλληλο μοντέλο την κατάλληλη στιγμή. Η κούρσα για περισσότερη τεχνολογία, καλύτερη ποιότητα, ταχύτερες επιδόσεις, αυξημένη οικονομία, επιθετική τιμολογιακή πολιτική, φημισμένη αξιοπιστία και εννοείται το πιο ενδιαφέρον design, έχει να κάνει μόνο με το αυτοκίνητο. Όμως το αυτοκίνητο, όσο και αν το μάρκετινγκ το βάζει πρώτο και καλύτερο, συμβαίνει συχνά να έρχεται δεύτερο. Γιατί αν...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Αθλητισμός
- cycling(0)
- mediterraneangames(0)
- olympicgames(0)
- sailing(0)
- Άλλα αθλήματα(28)
- Αυτοκίνητο(48)
- Βόλεϊ(25)
- Θαλάσσια σπορ(24)
- Μπάσκετ(471)
- Ποδόσφαιρο(943)
- Στίβος(0)
- Στοίχημα(5)
- Τένις(13)
- Υδατοσφαίριση(3)
- Χειροσφαίριση(1)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.