πριν από  3 ημέρες 3 ώρες

Missbloom.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Στις 27 Μαίου, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αντηλιακού, η AVENE ως κορυφαία μάρκα αντηλιακών, δημιούργησε μια πλήρη εμπειρία φροντίδας και ενημέρωσης στο νέο Onassis Ready. Ο industrial χώρος μεταμορφώθηκε σε μια αισθητηριακή διαδρομή: ήχοι, φως, νερό, υφές, προϊόντα και άνθρωποι, όλοι γύρω από μία κοινή αλήθεια - ότι το αντηλιακό δεν είναι πολυτέλεια. Είναι καθημερινή ανάγκη. Με το νερό να κυριαρχεί, το event υπενθύμισε το DNA της AVENE: Ένα μοναδικό Ιαματικό Νερό που πηγάζει στην κοιλάδα Haut-Languedoc στο χωριό της AVENE, με αποδεδειγμένη καταπραϋντική και αντιερεθιστική δράση, που βρίσκεται στην καρδιά κάθε προϊόντος του brand. Στο κέντρο της εμπειρίας, μια σκηνή-σύμβολο "προστασίας", αφιερωμένη σε τρία βασικά στοιχεία: • Το AVENE Info Booth, όπου προβλήθηκε η ταινία-manifesto του brand • Το installation του Ιαματικού Νερού AVENE, με λέξεις "ξεβρασμένες" από τη δίνη του Νερού • Και η Ζώνη του TriAsorb™, αφιερωμένη στην...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ομορφιά
    Palo presentation