πριν από  13 ώρες 9 λεπτά

Fortunegreece.com

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Στις αρχές της δεκαετίας, αλλάξαμε ριζικά τις συνήθειές τους σχεδόν από τη μία μέρα στην άλλη λόγω της πανδημίας. Τηλεργασία, ψηφιακή συνδεσιμότητα και μοναχικές δραστηριότητες έγιναν ο κανόνας. Σήμερα, ο κόσμος έχει ανοίξει ξανά, όμως η εποχή της αβεβαιότητας συνεχίζει να επηρεάζει βαθιά τη συμπεριφορά των καταναλωτών και τις επιχειρήσεις αναφέρει σε πρόσφατη έρευνα της η McKinsey. Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών 5 είναι οι δυναμικές από την εποχή της COVID. 1. Περισσότερος χρόνος μόνοι και στο διαδίκτυο Η ανάγκη για άμεση ικανοποίηση και ευκολία ενισχύεται. Οι καταναλωτές απολαμβάνουν περισσότερο ελεύθερο χρόνο, αλλά τον αφιερώνουν κυρίως σε ατομικές δραστηριότητες, π.χ. χόμπι, γυμναστική, αγορές online, κοινωνικά δίκτυα. Η φυσική κοινωνικοποίηση παραμένει στάσιμη. Η χρήση delivery και e-commerce παραμένει υψηλή. Το delivery αντιπροσωπεύει πλέον το 21% των παγκόσμιων δαπανών για φαγητό (από 9% το 2019).2. Τα ψηφιακά κανάλια...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation