5 χρόνια μετά συνεχίζουμε να ζούμε σε post-COVID mode
Στις αρχές της δεκαετίας, αλλάξαμε ριζικά τις συνήθειές τους σχεδόν από τη μία μέρα στην άλλη λόγω της πανδημίας. Τηλεργασία, ψηφιακή συνδεσιμότητα και μοναχικές δραστηριότητες έγιναν ο κανόνας. Σήμερα, ο κόσμος έχει ανοίξει ξανά, όμως η εποχή της αβεβαιότητας συνεχίζει να επηρεάζει βαθιά τη συμπεριφορά των καταναλωτών και τις επιχειρήσεις αναφέρει σε πρόσφατη έρευνα της η McKinsey. Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών 5 είναι οι δυναμικές από την εποχή της COVID. 1. Περισσότερος χρόνος μόνοι και στο διαδίκτυο Η ανάγκη για άμεση ικανοποίηση και ευκολία ενισχύεται. Οι καταναλωτές απολαμβάνουν περισσότερο ελεύθερο χρόνο, αλλά τον αφιερώνουν κυρίως σε ατομικές δραστηριότητες, π.χ. χόμπι, γυμναστική, αγορές online, κοινωνικά δίκτυα. Η φυσική κοινωνικοποίηση παραμένει στάσιμη. Η χρήση delivery και e-commerce παραμένει υψηλή. Το delivery αντιπροσωπεύει πλέον το 21% των παγκόσμιων δαπανών για φαγητό (από 9% το 2019).2. Τα ψηφιακά κανάλια...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.