"Αέρας ανανέωσης" στα Marks & Spencer
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ανανέωσης που υλοποιεί για τη διατήρηση της παρουσίας της στην Ελλάδα, η M&S προχώρησε σε σειρά επενδύσεων ανανέωσης στα καταστήματά της σε όλη τη χώρα. Η νέα πρωτοβουλία επικεντρώνεται σε κομβικά σημεία του καταστήματος, όπως οι βιτρίνες, οι Event Zones και τα in-store touchpoints, με στόχο την ανανέωση της ατμόσφαιρας, την προσθήκη ζεστασιάς και μοντέρνας αισθητικής, και τη διασφάλιση της συνεχούς επικαιρότητας του brand στο high street περιβάλλον. Η επένδυση υλοποιήθηκε σε επιλεγμένα καταστήματα, μεταξύ των οποίων τα Smart Park, Γλυφάδα, Πειραιάς, Νέα Σμύρνη, Βριλήσσια, Χανιά και Πάτρα. CATEGORIES: Marketing
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.