πριν από  4 ώρες 26 λεπτά

Emea.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η AfterSalesPro με την πλατφόρμα 2.0, αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι εμπορικές επιχειρήσεις διαχειρίζονται το after-sales, την εμπειρία πελάτη και το operational efficiency. Η νέα έκδοση ενσωματώνει εξελιγμένες δυνατότητες και ενισχύεται από strategic partners, σηματοδοτώντας το επόμενο βήμα ανάπτυξης της εταιρείας. Excellence Beyond the Checkout Με περισσότερες από 700 επιχειρήσεις στο δίκτυό της, η πλατφόρμα AfterSalesPro 2.0 μετατρέπει το after-sales από κόστος σε μοχλό growth. Το νέο offering δομείται σε τρεις πυλώνες που καλύπτουν πλήρως το post-purchase journey και ενισχύουν το fulfilment, το cost optimization και το customer retention.1. Order Fulfilment Excellence: Αποτελεσματικότερο Fulfilment Αυτοματοποιημένες διαδικασίες αποστολής, παρακολούθησης και επιστροφών, branded tracking, SLA monitoring και συνεπής εμπειρία σε κάθε παραγγελία.2. Supply Chain Optimization: Βελτιστοποίηση Κόστους & Απόδοσης Η AfterSalesPro 2.0...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation