Ακρίβεια: Η... ανθεκτικότητα των καταναλωτών και η αύξηση πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ το α' τρίμηνο
Αύξηση πωλήσεων, τόσο σε αξία όσο και σε όγκο, κατέγραψε το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων στο πρώτο τρίμηνο του 2025, παρά την επίμονη ακρίβεια στα βασικά είδη. Σύμφωνα με στοιχεία της Circana, ο συνολικός τζίρος των σούπερ μάρκετ έφτασε τα 3,27 δισ. ευρώ, αυξημένος κατά 6,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024. Αν και η μέση τιμή ανά τεμάχιο αυξήθηκε κατά 1,8%, οι πωλήσεις ανά μονάδα ενισχύθηκαν, καταδεικνύοντας μια σταθερή καταναλωτική βάση. Τα τρόφιμα παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων κατά 4%, με πιο έντονη άνοδο σε κατεψυγμένα (+9,6%), γαλακτοκομικά (+5,4%), αλκοολούχα (+5,2%) και αναψυκτικά (+4,3%). Τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής σημείωσαν αύξηση 4,2% σε τεμάχια, παρά τη μείωση των τιμών κατά 2,3%. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ Φοροδιαφυγή: Ελέγχεται πολυτελής διαβίωση των "φτωχών" και θυρίδες Φοροδιαφυγή: Ελέγχεται πολυτελής διαβίωση των "φτωχών" και θυρίδες 19/05/2025 Ιδιαίτερη δυναμική εμφάνισαν και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, που...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.