πριν από  3 ώρες 34 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Σε ένα περιβάλλον υψηλού ανταγωνισμού καλούνται σήμερα οι αλυσίδες καφέ της χώρας όχι μόνο να ξεχωρίσουν αλλά και να κερδίσουν την προτίμηση των καταναλωτών. Στην προσπάθειά τους αυτή, πολύτιμος "σύμμαχος" δεν είναι άλλος από τις διαφημιστικές καμπάνιες που στόχο έχουν όχι μόνο την αύξηση του awareness ενός brand αλλά και του engagement δημιουργώντας μια δυνατή σχέση ανάμεσα στον καταναλωτή και τον αγαπημένο του καφέ. Παρόλο που ο πληθωρισμός σε συνδυασμό με τους "παγωμένους" μισθούς έχουν μειώσει σημαντικά την καταναλωτική δύναμη, ο κλάδος των αλυσίδων καφέ, γνωρίζει πρωτοφανή άνθηση. Του λόγου το αληθές επιβεβαιώνουν και στοιχεία του Γενικού Εμπορικού Μητρώου (ΓΕΜΗ), σύμφωνα με τα οποία το 2024, άνοιξαν πάνω από 64.000 νέες επιχειρήσεις (+11% από το 2023), με το 10% αυτών, δηλαδή 6.400 επιχειρήσεις, να δραστηριοποιούνται στην παροχή υπηρεσιών εστίασης και κυρίως καφεστίασης. Την αγάπη των Ελλήνων για τον καφέ, επιβεβαιώνει και το...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation