Αμφισβητήστε την κουλτούρα της... καλοσύνης στη δουλειά - 3 βήματα που ακολουθούν οι επιτυχημένοι εργαζόμενοι
Την άποψη πως οι εργαζόμενοι μπορούν να κερδίσουν εάν σταματήσουν να είναι υπερβολικά ευγενικοί στο χώρο εργασίας τους εξέφρασε η Τέσα Ουέστ, κοινωνική ψυχολόγος και καθηγήτρια στο New York University, με άρθρο της στο CNBC. Η κοινωνική δυσφορία είναι τόσο καθολική που οι κοινωνικοί ψυχολόγοι έχουν κάνει καριέρα μελετώντας την. Μπορούμε να τη βρούμε σχεδόν οπουδήποτε, όπως στις διαπραγματεύσεις για μισθούς ή στις συζητήσεις για ψιλοκουβέντα που έχουν πάρα πολλές αμήχανες παύσεις. Σχεδόν όλοι θα βρεθούν κάποια στιγμή σε μια αλληλεπίδραση που τους κάνει να αισθάνονται άβολα. Και στη δουλειά, αυτές οι καταστάσεις προκύπτουν καθημερινά. Δίνουμε και παίρνουμε ανατροφοδότηση, διαχειριζόμαστε τη δυναμική της ομάδας και ξεπερνάμε τις διαφορές κατάστασης. Οι περισσότεροι από εμάς υιοθετούμε μια απλή προσέγγιση για να καταπνίξουμε τη δυσφορία: Χαμογελάμε όσο πιο έντονα μπορούμε, γελάμε (ακόμη και όταν τίποτα δεν είναι αστείο) και σκύβουμε το...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.