πριν από  13 ώρες 25 λεπτά

Fortunegreece.com

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η επιχειρηματική ανθεκτικότητα έχει γίνει buzzword, αλλά μερικές εταιρείες την έκαναν πράξη πριν καν γίνει μόδα. Μέσα από κρίσεις, lockdowns, ελλείψεις και γεωπολιτικές αναταράξεις, ξεχώρισαν όχι λόγω μεγέθους - αλλά λόγω προσαρμοστικότητας. Patagonia: Σε περιόδους ύφεσης, ενίσχυσε τις επενδύσεις στη βιωσιμότητα και στην ενδυνάμωση των εργαζομένων. Το αποτέλεσμα; Πιστή κοινότητα και ενίσχυση brand loyalty. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ Περισσότερο serum, λιγότερο storytelling και 450 δισ. στον καθρέφτη Περισσότερο serum, λιγότερο storytelling και 450 δισ. στον καθρέφτη 16/06/2025 Lego: Στην κρίση του 2008, μείωσε την πολυπλοκότητα των προϊόντων και επένδυσε στην καινοτομία. Οι πωλήσεις απογειώθηκαν. Netflix: Όταν η αγορά DVD κατέρρευσε, μετέτρεψε τον εαυτό της σε streaming giant. Σήμερα επενδύει στην AI παραγωγή και τη διαφοροποίηση περιεχομένου. Το κοινό τους χαρακτηριστικό; Έμφαση στις αξίες, γρήγορη λήψη αποφάσεων και διάθεση για ριζικές αλλαγές...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation