Ανθεκτικότητα στην πράξη: Τρία μαθήματα από εταιρείες που άντεξαν στις κρίσεις
Η επιχειρηματική ανθεκτικότητα έχει γίνει buzzword, αλλά μερικές εταιρείες την έκαναν πράξη πριν καν γίνει μόδα. Μέσα από κρίσεις, lockdowns, ελλείψεις και γεωπολιτικές αναταράξεις, ξεχώρισαν όχι λόγω μεγέθους - αλλά λόγω προσαρμοστικότητας. Patagonia: Σε περιόδους ύφεσης, ενίσχυσε τις επενδύσεις στη βιωσιμότητα και στην ενδυνάμωση των εργαζομένων. Το αποτέλεσμα; Πιστή κοινότητα και ενίσχυση brand loyalty. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ Περισσότερο serum, λιγότερο storytelling και 450 δισ. στον καθρέφτη Περισσότερο serum, λιγότερο storytelling και 450 δισ. στον καθρέφτη 16/06/2025 Lego: Στην κρίση του 2008, μείωσε την πολυπλοκότητα των προϊόντων και επένδυσε στην καινοτομία. Οι πωλήσεις απογειώθηκαν. Netflix: Όταν η αγορά DVD κατέρρευσε, μετέτρεψε τον εαυτό της σε streaming giant. Σήμερα επενδύει στην AI παραγωγή και τη διαφοροποίηση περιεχομένου. Το κοινό τους χαρακτηριστικό; Έμφαση στις αξίες, γρήγορη λήψη αποφάσεων και διάθεση για ριζικές αλλαγές...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.