πριν από  4 ώρες 43 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Ζωή χωρίς παρμπρίζ; Η VML απαντά με μια ιδέα η οποία κάνει το "αόρατο"... ορατό πρωταγωνιστή. Με deadpan τόνο και λιτό κάδρο, ο άνεμος, η βροχή και ένας απρόσκλητος φτερωτός "συνοδηγός" θυμίζουν ότι το πιο διακριτικό κομμάτι ενός οχήματος κάνει τη μεγαλύτερη δουλειά. "Γιατί το παρμπρίζ σου μπορεί να μην φαίνεται, αλλά είναι εκεί για να σε φροντίζει κάθε μέρα, ώστε ό,τι "μπαίνει" στον δρόμο σου να μη μπαίνει και στο αμάξι σου. Γι' αυτό, φρόντισέ το κι εσύ, όταν το χρειαστεί". Η καμπάνια αποτυπώνει τον ρόλο της Glassdrive, ένα brand του ομίλου Saint-Gobain: εδώ για να προστατεύει, να υποστηρίζει, να βοηθά. Γιατί η επισκευή και αντικατάσταση κρυστάλλων οχημάτων δεν είναι μόνο μια τεχνική εργασία, αλλά αποτελεί διαδικασία με κοινωνικό ρόλο και ευθύνη, αφού συμβάλλει καθοριστικά στην ασφάλεια της οδήγησης. Την παραγωγή της ταινίας επιμελήθηκε η Stefi Productions, υπό τη σκηνοθετική ματιά του Αλέξανδρου Τηνιακού. CATEGORIES: Advertising

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation