Από τη VML το 1ο ελληνικής παραγωγής TVC της Glassdrive
Ζωή χωρίς παρμπρίζ; Η VML απαντά με μια ιδέα η οποία κάνει το "αόρατο"... ορατό πρωταγωνιστή. Με deadpan τόνο και λιτό κάδρο, ο άνεμος, η βροχή και ένας απρόσκλητος φτερωτός "συνοδηγός" θυμίζουν ότι το πιο διακριτικό κομμάτι ενός οχήματος κάνει τη μεγαλύτερη δουλειά. "Γιατί το παρμπρίζ σου μπορεί να μην φαίνεται, αλλά είναι εκεί για να σε φροντίζει κάθε μέρα, ώστε ό,τι "μπαίνει" στον δρόμο σου να μη μπαίνει και στο αμάξι σου. Γι' αυτό, φρόντισέ το κι εσύ, όταν το χρειαστεί". Η καμπάνια αποτυπώνει τον ρόλο της Glassdrive, ένα brand του ομίλου Saint-Gobain: εδώ για να προστατεύει, να υποστηρίζει, να βοηθά. Γιατί η επισκευή και αντικατάσταση κρυστάλλων οχημάτων δεν είναι μόνο μια τεχνική εργασία, αλλά αποτελεί διαδικασία με κοινωνικό ρόλο και ευθύνη, αφού συμβάλλει καθοριστικά στην ασφάλεια της οδήγησης. Την παραγωγή της ταινίας επιμελήθηκε η Stefi Productions, υπό τη σκηνοθετική ματιά του Αλέξανδρου Τηνιακού. CATEGORIES: Advertising
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.