Από την MSComm η νέα εικαστική ταυτότητα και το νέο logo του BEA
Η MSComm σχεδίασε και υλοποίησε τη νέα εικαστική ταυτότητα του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Αθήνας (ΒΕΑ), στο πλαίσιο του εορτασμού των 100 χρόνων από την ίδρυσή του. Η παρουσίαση του νέου λογοτύπου πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, την Παρασκευή 10 Οκτωβρίου, κατά τη διάρκεια της επετειακής εκδήλωσης που σηματοδότησε ένα ιστορικό ορόσημο για την ελληνική βιοτεχνία. Ο σχεδιασμός του νέου λογοτύπου αντλεί έμπνευση από τον κύκλο της δημιουργίας, τον άνθρωπο της παραγωγής και την ενέργεια της προόδου, ενώ η τυπογραφική του γλώσσα αποπνέει σύγχρονη σταθερότητα και εμπιστοσύνη. Η MSComm ανέλαβε, επίσης, την οργάνωση και υλοποίηση της επετειακής εκδήλωσης του ΒΕΑ στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, με κεντρικό μήνυμα: "Ένας Αιώνας Μπροστά". CATEGORIES: Marketing
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.