πριν από  4 ώρες 38 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Τα 15 χρόνια συνεργασίας στις καμπάνιες αντίστροφης μέτρησης γιορτάζουν φέτος η Pollen και τα Jumbo, με τη φετινή καμπάνια να προβάλλεται ταυτόχρονα με την Ελλάδα και στην Κύπρο, τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία. Φετινή έμπνευση της ταινίας αποτέλεσε μια πραγματική ιστορία του 1960, όταν στο αποκλεισμένο από χιόνια Πήλιο, ένα νεογέννητο βρέφος με τη μητέρα του μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο στην καρότσα ενός στρατιωτικού ΡΕΟ. Η ταινία μέσα σε 90'' καταφέρνει να περνά από τρία διαφορετικά συναισθήματα. Από την αγωνία μιας χιονοθύελλας στη χαρά της γιορτής και από τη γιορτή στη συγκίνηση. Η καμπάνια βρίσκεται ήδη στον "αέρα" στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο και τα social media. Η παραγωγή της ταινίας έγινε από την Top Cut Modiano σε σκηνοθεσία του Santiago Zannou και DOP, του Jon Gaute Espevold. Να σημειωθεί, πως για τις ανάγκες των γυρισμάτων καλύφθηκαν με τεχνητό χιόνι 3.500 τετραγωνικά μέτρα. CATEGORIES: Advertising

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation