"Από το όραμα στην πράξη": Ένα βιβλίο για τη στρατηγική ως μέσο επιτυχίας των επιχειρήσεων
Προκειμένου μια επιχείρηση να εξασφαλίσει την επιτυχία της, χρειάζεται αν μη τι άλλο στρατηγική. Όπως αναφέρει και ο Αντώνιος Γιαννακουδάκης στο βιβλίο του "Από το όραμα στην πράξη" των εκδόσεων FYLATOS PUBLISHING, ο στρατηγικός σχεδιασμός προέκυψε σε μεγάλο βαθμό από τις ανάγκες που δημιουργήθηκαν στις επιχειρήσεις κυρίως κατά την περίοδο μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, οι οποίες πρόσταζαν την "τυποποίηση" των διαδικασιών λήψης αποφάσεων. Δεν θα ήταν υπερβολή να παρομοιάσει κανείς τη στρατηγική μιας επιχείρησης με αυτή που ακολουθείται σε στρατιωτικά εγχειρήματα -άλλωστε, η λέξη "στρατηγική" έχει ακριβώς στρατιωτική προέλευση. Η στρατηγική, ως προς τον ορισμό της, τους στόχους της, την πρακτική της, βρίσκεται σήμερα ανάμεσα σε πολλές αντιφατικές απαιτήσεις, τις οποίες πρέπει να γνωρίζει πώς θα συνδυάσει επιτυχώς ώστε να μείνει αποτελεσματική με τους πολλούς συμμετέχοντες που συνθέτουν το περιβάλλον της επιχείρησης. Ο συγγραφέας...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.