Από το TikTok στο... ταμείο: Όταν τα viral trends γίνονται brands
Η δύναμη του TikTok δεν περιορίζεται στην ψυχαγωγία. Εξελίσσεται σε έναν από τους πιο αποτελεσματικούς κινητήρες επιχειρηματικής καινοτομίας. Πολλές τάσεις, από τις πιο αθώες μέχρι τις πιο οργανωμένες, καταλήγουν να γεννούν brands με φανατικό κοινό. Η skincare σειρά CeraVe εκτοξεύθηκε σε πωλήσεις μετά από ανεπίσημα endorsements από influencers. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ Ο Μακρόν θέλει να απαγορεύσει τα social media στα παιδιά. Μπορεί όμως; Ο Μακρόν θέλει να απαγορεύσει τα social media στα παιδιά. Μπορεί όμως; 12/06/2025 Η Glow Recipe, με μόνο 5 προϊόντα, έγινε success story χάρη στο viral marketing. Το Stanley cup (ένα απλό θερμός) έγινε statement αντικείμενο μετά από hype στο TikTok, δημιουργώντας αναμονές εβδομάδων. Η συνταγή επιτυχίας; Μια "ωμή" αυθεντικότητα, χιούμορ, σαφήνεια στο value proposition και άμεση αλληλεπίδραση με το κοινό. Και φυσικά, η κατάλληλη στιγμή. Όταν το κοινό αποφασίζει σε 15 δευτερόλεπτα, η ταχύτητα προσαρμογής γίνεται...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.