πριν από  5 ώρες 34 λεπτά

Euro2day.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Στην Ελλάδα, όπου ο τουρισμός δεν είναι απλώς μια εποχική δραστηριότητα αλλά βασικός μοχλός ανάπτυξης της χώρας, η μεγάλη άνοδος της επιβατικής κίνησης πριμοδοτεί τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται εντός αεροδρομίων. Κι ενώ οι περισσότεροι ταξιδιώτες παραπονιούνται για τις τιμές στο φαγητό εντός των terminals, η αυξημένη κινητικότητα, σε συνδυασμό με το σχετικά περιορισμένο ανταγωνιστικό τοπίο και την προβλέψιμη ζήτηση, δημιουργεί ένα περιβάλλον υψηλών αποδόσεων για επιχειρήσεις όπως η SSP Ελλάς. Στη χρήση που ολοκληρώθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου η Select Service Partner (SSP) Ελλάς, που διαχειρίζεται γνωστά brands στους διαδρόμους των ελληνικών αεροδρομίων, όπως τα Starbucks, Burger King και το Creat, "είδε", τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 18% στα 64,6 εκατ. ευρώ. Με 43 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, από το Ελευθέριος Βενιζέλος μέχρι το αεροδρόμιο της Κω, η SSP Ελλάς επωφελείται άμεσα από την εκρηκτική άνοδο της επιβατικής...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation