Απογειώθηκε ο τζίρος των Burger King στα αεροδρόμια
Στην Ελλάδα, όπου ο τουρισμός δεν είναι απλώς μια εποχική δραστηριότητα αλλά βασικός μοχλός ανάπτυξης της χώρας, η μεγάλη άνοδος της επιβατικής κίνησης πριμοδοτεί τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται εντός αεροδρομίων. Κι ενώ οι περισσότεροι ταξιδιώτες παραπονιούνται για τις τιμές στο φαγητό εντός των terminals, η αυξημένη κινητικότητα, σε συνδυασμό με το σχετικά περιορισμένο ανταγωνιστικό τοπίο και την προβλέψιμη ζήτηση, δημιουργεί ένα περιβάλλον υψηλών αποδόσεων για επιχειρήσεις όπως η SSP Ελλάς. Στη χρήση που ολοκληρώθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου η Select Service Partner (SSP) Ελλάς, που διαχειρίζεται γνωστά brands στους διαδρόμους των ελληνικών αεροδρομίων, όπως τα Starbucks, Burger King και το Creat, "είδε", τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 18% στα 64,6 εκατ. ευρώ. Με 43 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, από το Ελευθέριος Βενιζέλος μέχρι το αεροδρόμιο της Κω, η SSP Ελλάς επωφελείται άμεσα από την εκρηκτική άνοδο της επιβατικής...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.