Αποκάλυψη Reuters: Kαρτέλ τιμών από κορυφαίες διεθνείς διαφημιστικές στην Ινδία
Ένα καλά κρυμμένο μυστικό του παγκόσμιου διαφημιστικού κλάδου έφερε στο φως το Reuters. Όπως αποκαλύπτει σε αποκλειστικό του ρεπορτάζ το ειδησεογραφικό πρακτορείο, κορυφαίες διαφημιστικές εταιρείες με διεθνή παρουσία ενορχήστρωσαν μυστικές συμφωνίες καθορισμού τιμών στην τεράστια αγορά της Ινδίας, μέσω άτυπων καναλιών επικοινωνίας και σε συνεργασία με ενώσεις του κλάδου. Στο επίκεντρο των ερευνών της Αρχής Ανταγωνισμού της Ινδίας (CCI) βρίσκονται εταιρείες όπως οι WPP (GroupM), Omnicom Media, IPG Mediabrands, Publicis, Havas Media, Dentsu και Madison World. Στελέχη αυτών των ομίλων φέρονται να συντόνιζαν τις χρεώσεις τους, να απέφευγαν προσφορές με εκπτώσεις και να ασκούσαν πίεση σε πελάτες και μέσα ενημέρωσης, ώστε να συμμορφωθούν με τις κοινές πρακτικές. Σύμφωνα με απόρρητο φάκελο της CCI που επικαλείται το Reuters, οι εταιρείες αντάλλασσαν πληροφορίες μέσω WhatsApp και πραγματοποιούσαν συναντήσεις σε υψηλό επίπεδο, όπου...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.