Αργό ξεκίνημα για την αγορά μπίρας
Μετά από μια καλή χρονιά, η αγορά μπίρας μπήκε στο 2025, καταγράφοντας πτώση μικρότερη του 5% στο πρώτο εξάμηνο, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, θυγατρικής της Heineken στην Ελλάδα. Ο παρατεταμένα ψυχρός καιρός έως τον Απρίλιο, το Πάσχα και η υποχώρηση της αγοραστικής δύναμης επηρέασαν τη ζήτηση, κυρίως στον κλάδο Horeca (ξενοδοχεία, εστίαση, καφετέριες), με τη λιανική να εμφανίζει μεγαλύτερη ανθεκτικότητα. Ο νέος CEO της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Sebastian Sanchez, εμφανίστηκε αισιόδοξος για τη συνέχεια, παρά το αργό ξεκίνημα. "Ως Αργεντινός, ξέρω από δύσκολες συνθήκες. Πιστεύω ότι είμαστε έτοιμοι και θα τα πάμε καλά τους επόμενους μήνες", δήλωσε, στην επίσημη πρώτη από την ανάληψη των καθηκόντων του, διαδεχόμενος τον Αλέξανδρο Δανιηλίδη. Κατά την παρουσίαση της μελέτης για το κοινωνικοοικονομικό αποτύπωμα της εταιρείας για το 2024, ο Sanchez υπογράμμισε ότι η πελατοκεντρική στρατηγική και η ικανότητα προσαρμογής...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.