πριν από  7 ώρες 16 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Με το line "Τίποτα πιο μυθικό απ' το πραγματικό", Mythos και BBDO συνεχίζουν να βλέπουν τον κόσμο γεμάτο με ευκαιρίες για περισσότερο αυθορμητισμό, χαρά και διασκέδαση - ακόμα κι αν δεν είναι τέλειος. Μέσα από την άμεση πρόζα, το "στημένο" set design και τις απρόσμενες σκηνές, η ταινία της νέας καμπάνιας αποδομεί την αψεγάδιαστη εικόνα που προτάσσει η εποχή των social media και απαντά με ένα απελευθερωτικό "Ε και;" σε ό,τι μπορεί να μην πάει όπως "θα έπρεπε" - από το ειδυλλιακό ραντεβού μέχρι το Σαββατόβραδο. Πέρα από το τηλεοπτικό spot, η καμπάνια του "Ε και;" ξεδιπλώνεται μέσω μίας σειράς digital υλικών καθώς και OOH. Την παραγωγή ανέλαβε η Bright Shoe, την επιμέλεια ήχου/μουσικής η Musou, ενώ τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Daniel Bolda. CATEGORIES: Creativity

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation