πριν από  2 ημέρες 4 ώρες

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η ΝΕΑ ΚΑΜΠΑΝΙΑ της BBDO για τα Public αναδεικνύει ότι η αγορά οικιακών συσκευών, ειδικά προϊόντων όπως τα κλιματιστικά, μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς άγχος και δυσκολίες. Με τη φράση "Don't worry, go Public", τα Public και η BBDO λανσάρουν ένα feel-good σλόγκαν, ενώ διατυπώνουν μία υπόσχεση. Πρόκειται για μια δήλωση προθέσεων που θέτει τον καταναλωτή και τις ανάγκες του στο επίκεντρο της στρατηγικής τους. Πρωταγωνιστής, και "από μηχανής θεός", είναι ο ηθοποιός Λευτέρης Ελευθερίου, ο οποίος έρχεται να "ξεμπλοκάρει" τις πιο αγχωτικές αγοραστικές καταστάσεις. Είτε πρόκειται για κλιματιστικό που δεν θα καταβροχθίζει κιλοβατώρες, είτε για ψυγείο που θα χωράει όλα τα μαρούλια του κόσμου, ο Λευτέρης Ελευθερίου εμφανίζεται με λύσεις, ρίμες και σλόγκαν. Οι τηλεοπτικές ταινίες, γεμάτες καθημερινά insights, είναι μια παραγωγή της Lazer Cow. CATEGORIES: Creativity

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation