BBDO | Public | Καμπάνια
Η ΝΕΑ ΚΑΜΠΑΝΙΑ της BBDO για τα Public αναδεικνύει ότι η αγορά οικιακών συσκευών, ειδικά προϊόντων όπως τα κλιματιστικά, μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς άγχος και δυσκολίες. Με τη φράση "Don't worry, go Public", τα Public και η BBDO λανσάρουν ένα feel-good σλόγκαν, ενώ διατυπώνουν μία υπόσχεση. Πρόκειται για μια δήλωση προθέσεων που θέτει τον καταναλωτή και τις ανάγκες του στο επίκεντρο της στρατηγικής τους. Πρωταγωνιστής, και "από μηχανής θεός", είναι ο ηθοποιός Λευτέρης Ελευθερίου, ο οποίος έρχεται να "ξεμπλοκάρει" τις πιο αγχωτικές αγοραστικές καταστάσεις. Είτε πρόκειται για κλιματιστικό που δεν θα καταβροχθίζει κιλοβατώρες, είτε για ψυγείο που θα χωράει όλα τα μαρούλια του κόσμου, ο Λευτέρης Ελευθερίου εμφανίζεται με λύσεις, ρίμες και σλόγκαν. Οι τηλεοπτικές ταινίες, γεμάτες καθημερινά insights, είναι μια παραγωγή της Lazer Cow. CATEGORIES: Creativity
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.