BofA: Επιβράδυνση στη ζήτηση οργανικής ανάπτυξης στα προϊόντα προσωπικής φροντίδας και καταναλωτικών ειδών
Η ανάλυση "360° HPC Data Compass" της BofA παρουσιάζει επιβράδυνση στη ζήτηση οργανικής ανάπτυξης, με μεικτές τάσεις ανά κατηγορία και γεωγραφία. Στις 01 Ιουλίου 2025, η Bank of America δημοσίευσε την τριμηνιαία της ανάλυση για τον κλάδο της Προσωπικής Φροντίδας και των Καταναλωτικών Ειδών (Household & Personal Care - HPC), συνδυάζοντας δεδομένα από την Nielsen και τις αγορές μέσω καρτών BAC στις ΗΠΑ. Η εικόνα που διαμορφώνεται για το 2ο τρίμηνο του 2025 είναι περίπλοκη, με αισθητή επιβράδυνση σε βασικές κατηγορίες και μεικτές τάσεις ανά γεωγραφική περιοχή.ΗΠΑ: Ομορφιά & Φροντίδα Προσώπου Η ανάλυση των δεδομένων από τις αγορές με κάρτες BAC καταγράφει ενίσχυση της καταναλωτικής δαπάνης σε Beauty Stores και Salons, με αύξηση +5.2% και +2.5% αντίστοιχα σε ετήσια βάση εξαετίας (6Y CAGR). Συγκεκριμένα, το Μάιο, η δαπάνη σε Beauty Stores αυξήθηκε κατά +4.4% ετησίως, ελαφρώς υψηλότερα από τον Απρίλιο.Ωστόσο, σύμφωνα με τη Nielsen...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Η ανάλυση "360° HPC Data Compass" της BofA παρουσιάζει επιβράδυνση στη ζήτηση οργανικής ανάπτυξης, με μεικτές τάσεις ανά κατηγορία και γεωγραφία. Η Bank of America δημοσίευσε σήμερα την τριμηνιαία της ανάλυση για τον κλάδο της Προσωπικής Φροντίδας και των Καταναλωτικών Ειδών (Household & Personal Care - HPC), συνδυάζοντας δεδομένα από την Nielsen και τις αγορές μέσω...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.