Cartier και Van Cleef & Arpels: Οι πλούσιοι καταναλωτές έσωσαν την Richemont
Η Richemont ανακοίνωσε καλύτερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις, καθώς οι πλούσιοι καταναλωτές αγοράζουν δαχτυλίδια και βραχιόλια Cartier, παρά την ευρύτερη ύφεση που πλήττει τον κλάδο ειδών πολυτελείας. Οι πωλήσεις στη μονάδα κοσμημάτων - τη μεγαλύτερη του ελβετικού ομίλου - αυξήθηκαν κατά 11% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες το τρίμηνο που έληξε τον Ιούνιο, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία την Τετάρτη. Οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση 8,6%. Συνολικά, οι πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 6%, ξεπερνώντας τις προσδοκίες.1 Ο κλάδος πολυτελών ειδών γενικά αντιμετωπίζει επιβράδυνση, εν μέρει λόγω της μείωσης των δαπανών από Κινέζους καταναλωτές. Ωστόσο, η Richemont φαίνεται να έχει μεγαλύτερη ανθεκτικότητα από τους περισσότερους ανταγωνιστές της, χάρη στη διαχρονική απήχηση των κορυφαίων της brands όπως η Cartier και η Van Cleef & Arpels. Σε περιόδους οικονομικής αβεβαιότητας, τα πολυτελή κοσμήματα συχνά θεωρούνται πιο ασφαλής επένδυση από την ένδυση ή...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.