πριν από  15 ώρες 11 λεπτά

Mononews.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Μετά από μακρόχρονη απουσία από την αγορά, η ιστορική μάρκα σαμπάνιας του 19ου αιώνα, Champagne de Lossy, θα κυκλοφορήσει και πάλι, σε μία περίοδο εμπορικών αναταράξεων και ύφεσης στον κλάδο. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της μάρκας, Σεμπαστιέν Μπεσόν, τα νέα μπουκάλια θα διατίθενται στη λιανική περίπου στα 300 ευρώ (339 δολάρια) -σε brut και ροζέ- σε επιλεγμένα καταστήματα κρασιών της Γαλλικής Ριβιέρας, όπως στις Κάννες, το Σεν Τροπέ και το Μονακό. Στα σχέδια της εταιρείας είναι η σταδιακή επέκταση της διανομής σε άλλες χώρες της Δυτικής Ευρώπης, στις Ηνωμένες Πολιτείες και στην Ασία.1 Η επανατοποθέτηση της μάρκας στην αγορά συνοδεύεται από μία επένδυση ύψους 20 εκατομμυρίων ευρώ, αναφέρει το Bloomberg. Το σχέδιο αναβίωσης περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την απόκτηση ενός ιστορικού πύργου, την παραγωγή και αποθήκευση της σαμπάνιας, καθώς και μια εντυπωσιακή προβολή μέσω της προώθησης του προϊόντος πάνω σε μια ειδικά διαμορφωμένη Rolls-Royce...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business

      Palo presentation