Coffee Island: Πώς θα καταστεί "top of mind" στη νέα γενιά της Ινδίας
Η Ινδία δεν είναι πια το επόμενο "μεγάλο στοίχημα" για τη διεθνή επιχειρηματικότητα, αλλά είναι ήδη εδώ προσελκύοντας συνεχώς το ενδιαφέρον παγκόσμιων εταιρειών. Με πληθυσμό πάνω από 1,4 δισεκατομμύρια -εκ των οποίων το 65% είναι κάτω των 35 ετών-, αναδυόμενη μεσαία τάξη, έντονη ψηφιοποίηση και φιλικότερο περιβάλλον για επενδύσεις αποτελεί τη νεότερη μεγάλη αγορά του κόσμου, με τους διεθνείς αναλυτές να την έχουν χαρακτηρίσει ως τη "νεανική υπερδύναμη". Αυτός είναι και ο κυριότερος λόγος που ολοένα και περισσότερες εταιρείες διεισδύουν στην ασιατική αγορά -απευθυνόμενες κυρίως στη νέα γενιά της Ινδίας- καθώς αντιλαμβάνονται ότι για να εδραιωθούν θα πρέπει να επικεντρωθούν στον κύριο μοχλό κατανάλωσης, επιρροής και πολιτιστικής έκφρασης της αγοράς που δεν είναι άλλος από τους νέους Ινδούς. Στην παγκόσμια κούρσα για το ενδιαφέρον της Gen Z και των millennials της Ινδίας, έχουν μπει και διεθνείς αλυσίδες καφεστίασης, οι οποίες...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.