CORPORATE GIVING & CSR: Η στρατηγική του Ομίλου ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ και το αποτύπωμα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης
Όταν μια εταιρεία επιλέγει να επενδύσει όχι μόνο στην ανάπτυξη των προϊόντων της αλλά και στην πρόοδο των ανθρώπων - των εργαζομένων, των κοινοτήτων, των επόμενων γενεών - τότε το αποτύπωμά της αποκτά ουσία. Τότε δημιουργεί αξία που ξεπερνά τα οικονομικά μεγέθη. Από την προσφορά στην στρατηγική Το να προσφέρεις είναι σημαντικό. Το να είναι η προσφορά ενταγμένη στη στρατηγική ενός οργανισμού, είναι αυτό που κάνει τη διαφορά. Το Corporate Giving δεν μπορεί - και δεν πρέπει - να είναι ευκαιριακή ενέργεια ή τυπική υποχρέωση. Όταν συνδέεται οργανικά με το όραμα και τις αξίες της εταιρείας και με τις ανάγκες της κοινωνίας, μετατρέπεται σε δύναμη ουσιαστικής αλλαγής. Είναι διαφορετικό να κάνεις μια δωρεά και διαφορετικό να συμμετέχεις ενεργά στη διαμόρφωση λύσεων. Οι εταιρείες που επιλέγουν το δεύτερο, γίνονται φορείς προόδου - όχι παρατηρητές. Σκοπός με συνέπεια Η κοινωνική επίδραση δεν προκύπτει τυχαία. Είναι αποτέλεσμα συνέπειας...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.