πριν από  1 ημέρα 0 ώρα

Epixeiro

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Πώς τελικά θ' αυξηθούν οι πωλήσεις και πώς θα αποκτήσει κανείς πιστούς πελάτες; Πώς το CX γίνεται ο νέος "πωλητής" της επιχείρησης - Η σύγχρονη εξυπηρέτηση πελατών ως στρατηγικό εργαλείο για αύξηση των πωλήσεων, ενίσχυση της πιστότητας και βιώσιμη επιχειρηματική ανάπτυξη. Η τεχνητή νοημοσύνη, τα data και η προσωποποίηση έρχονται στο προσκήνιο, όπως υπογραμμίζει έρευνα της Foundever. Σε μια εποχή όπου ο καταναλωτής θέλει λιγότερη πώληση και περισσότερη κατανόηση, η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι πια απλώς ένα τμήμα υποστήριξης - είναι το νέο πρόσωπο της επιχείρησης. Σύμφωνα με τελευταία στοιχεία από έρευνα της Foundever, εν εξελίξει βρίσκεται ένα κρίσιμος μετασχηματισμός στις επιχειρήσεις γύρω από την εξυπηρέτηση των πελατών και σχετίζεται από την πρώτη επαφή μέχρι την πώληση αλλά και έπειτα... Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, η εξυπηρέτηση πελατών έχει πλέον αναβαθμιστεί - όχι μόνο τεχνολογικά, αλλά και στρατηγικά: κάθε...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation