Διαφηµιστικές εταιρείες: Ήπια ανάπτυξη εν µέσω προκλήσεων
Θετικό πρόσηµο είχε το 2024 για την αγορά των εγχώριων διαφηµιστικών εταιρειών, όσον αφορά τα µικτά αποτελέσµατα και τον κύκλο εργασιών. Η ελληνική αγορά των διαφηµιστικών εταιρειών κινήθηκε το 2024 σε τροχιά σχετικής σταθερότητας, µε µονοψήφια αύξηση του συνολικού κύκλου εργασιών και των µικτών κερδών, αλλά κάµψη στην καθαρή κερδοφορία. Η προηγούµενη χρονιά δεν ήταν µια περίοδος εκρηκτικής ανάπτυξης για τις διαφηµιστικές εταιρείες αλλά χρονιά ωρίµασης. Η αγορά δείχνει να κινείται πλέον σε ρυθµούς εξορθολογισµού, µε έµφαση στη συγκράτηση του κόστους, στη βιώσιµη ανάπτυξη και στη στρατηγική συνεργασία µε τους πελάτες. Σύµφωνα µε τα επίσηµα οικονοµικά στοιχεία 65 διαφηµιστικών επιχειρήσεων που συγκέντρωσε και ανέλυσε η Direction Business Reports, ο συνολικός κύκλος εργασιών του κλάδου ανήλθε σε 497,89 εκατ. ευρώ, σηµειώνοντας αύξηση +7,82% σε σχέση µε τα 461,78 εκατ. ευρώ του 2023. Τα µικτά κέρδη ανήλθαν σε 141,16 εκατ. ευρώ, αυξηµένα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Θετικό πρόσηµο είχε το 2024 για την αγορά των εγχώριων διαφηµιστικών εταιρειών, όσον αφορά τα µικτά αποτελέσµατα και τον κύκλο εργασιών. Η ελληνική αγορά των διαφηµιστικών εταιρειών κινήθηκε το 2024 σε τροχιά σχετικής σταθερότητας, µε µονοψήφια αύξηση του συνολικού κύκλου εργασιών και των µικτών κερδών, αλλά κάµψη στην καθαρή κερδοφορία. Η προηγούµενη χρονιά δεν...

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.