Διαφήμιση σε περιόδους ύφεσης
Οι περίοδοι οικονομικής αβεβαιότητας, συχνά οδηγούν σε βεβιασμένες περικοπές budget. Τα στοιχεία και επανειλημένες δημοσιεύσεις, δείχνουν συστηματικά ότι σωστό είναι το αντίθετο! Αλλά οι κρίσεις φέρνουν φόβο, ακόμα και στους πιο διαβασμένους. Γεγονός όμως καταγραμμένο είναι ότι τα brands που διατηρούν τη θέση τους στη διαφημιστική σκηνή, στα δυο χρόνια μετά την κρίση, κερδίζουν έδαφος. Στα επόμενα, θα εντάξουμε κεντρικά σημεία από τη μελέτη της Ebiquity, "The ROI of resilience: Advertising through economic uncertainty": Αφετηρία: Οι υφέσεις έχουν μικρή διάρκεια! Στις έντεκα τελευταίες υφέσεις των ΗΠΑ, η μέση διάρκεια ήταν μόλις 11 μήνες. Στο UK, συνήθως λιγότερο από τρία τρίμηνα. Στην Ελλάδα του 2020 με τον Covid-19, είχαμε ύφεση από το lockdown τον Μάρτιο και ανάκαμψη αρχίζοντας το 2021, δηλαδή διάρκεια 9 μήνες. Και να τι συμβαίνει! Όταν οι διαφημιζόμενοι αποσύρονται, οι τιμές των media πέφτουν. Το Share of Voice (SOV) και στη...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.