πριν από  1 ημέρα 22 ώρες

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Με πλήρη επίγνωση των δύσκολων συνθηκών και των εξαντλητικών απαιτήσεων που αντιμετωπίζουν οι πυροσβέστες κατά τη διάρκεια των επιχειρήσεων πυρόσβεσης, το Aqua Carpatica προσέφερε κατά τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου 70.000+ λίτρα φυσικού μεταλλικού νερού, καλύπτοντας ουσιαστικές ανάγκες ενυδάτωσης σε περιοχές με αυξημένη επιχειρησιακή δραστηριότητα. Μέσω της δράσης αυτής, ενισχύθηκαν οι πυροσβεστικές δυνάμεις σε: Πάτρα, Τρίπολη, Φθιώτιδα, Άγιο Στέφανο, Κορωπί και Μαρκόπουλο. Όπως επισημαίνεται, το φυσικό μεταλλικό νερό Aqua Carpatica, με σχεδόν μηδενικά νιτρικά και φυσική καθαρότητα, στάθηκε στο πλευρό αυτών των ανθρώπων, όχι ως απλή προσφορά, αλλά ως ελάχιστη ένδειξη σεβασμού και υποστήριξης προς ένα έργο ιδιαίτερης βαρύτητας για την ανθρώπινη ασφάλεια, την οικολογική ισορροπία και την προστασία της πανίδας. CATEGORIES: Marketing

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation