πριν από  2 ημέρες 7 ώρες

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η Misko έδωσε το δικό της "παρών" στο 19ο Ioannina Lake Run, στο οποίο συμμετείχαν πάνω από 6.000 συμμετέχοντες. Η εταιρεία διοργάνωσε ένα Pasta Party στην Πλατεία Μαβίλη όπου μοιράστηκαν περισσότερες από 2.500 μερίδες ζυμαρικών. Αθλητές και παρευρισκόμενοι είχαν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν τις τρεις επιλογές της σειράς Misko Protein (πένες με σάλτσα Misko με βασιλικό & κρασί, πένες με κιμά και πένες με σπανάκι, τομάτα & cream cheese), γεύσεις με 20g πρωτείνης ανά 100g, φυτικές ίνες και κουρκουμά. Όπως επισημαίνει η εταιρεία, η εκδήλωση κορυφώθηκε με το Balance Challenge by Misko Protein, ένα test αντοχής, όπου οι συμμετέχοντες έπρεπε να κρατηθούν για 10'' στη σανίδα ισορροπίας κερδίζοντας ζυμαρικά Misko Protein. Το event κατέγραψαν influencers, που έτρεξαν με την ομάδα δρομέων της MISKO, δοκίμασαν τις αντοχές τους στο challenge και μοιράστηκαν την εμπειρία τους με το κοινό και τους followers τους. CATEGORIES: Marketing

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation