πριν από  1 ημέρα 1 ώρα

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η πρωτοβουλία Ελλά-Δικά Μας, με στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του σήματός της στο ευρύ καταναλωτικό κοινό, συνεργάστηκε με τα σούπερ-μάρκετ Γαλαξίας για την υλοποίηση μιας ακόμα δράσης στο λιανεμπόριο, που πραγματοποιήθηκε το διάστημα 15-27 Οκτωβρίου, σε 167 καταστήματα πανελλαδικά. Κατά τη διάρκεια της ενέργειας, οι καταναλωτές είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για την πρωτοβουλία, μέσα από το κεντρικό μήνυμα "Το 'ψαξες;", να αναζητήσουν το σήμα "Ελλα-Δικά Μας" στις συσκευασίες των προϊόντων των εταιρειών-μελών και να επωφεληθούν από ειδικές εμπορικές προσφορές σε επιλεγμένα προϊόντα. Στην ενέργεια συμμετείχαν οι εταιρείες-μέλη: Agrino, Λούξ, Ήλιος, Νήσος, Κύκνος, Βιολάντα, Endless, Αβγά Βλαχάκη, Χρυσά Αυγά, Ούζο Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου, Χίων, Θυμέλης, Septona, Rolco. CATEGORIES: Marketing

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation