Δύσπιστοι οι Έλληνες απέναντι στην κοινωνική υπευθυνότητα των επιχειρήσεων
Η Focus Bari, με στόχο να αποτυπώσει τις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών προς τις επιχειρήσεις του μέλλοντος, πραγματοποίησε έρευνα, για λογαριασμό του ΤΟΤΑL BUSINESS με τίτλο: "(Re)Defined: Τι περιμένουν οι Έλληνες από τις επιχειρήσεις του μέλλοντος". Τα αποτελέσματα της έρευνας παρουσιάστηκαν στο συνέδριο "The BIG P", στο Ωδείο Αθηνών, με ευρεία συμμετοχή επιχειρήσεων και φορέων. Τα ευρήματα καταγράφουν τα μηνύματα των καταναλωτών προς τις επιχειρήσεις, γύρω από 7 βασικούς πυλώνες της νέας επιχειρηματικότητας. Πιο συγκεκριμένα, στο Α' τεύχος, αναφέρονται: Κοινωνική ευαισθησία με πράξεις, όχι λόγια: Οι Έλληνες είναι δύσπιστοι απέναντι στις επιχειρήσεις,σε ότι αφορά την κοινωνική τους υπευθυνότητα ... Ο πλανήτης πριν το κέρδος: 3 στους 4 Έλληνες προτάσσουν την περιβαλλοντική προστασία, αφήνοντας πίσω την παραδοσιακή λογική της κερδοφορίας. Η βιωσιμότητα είναι το νέο επιχειρηματικό must. Όχι άλλο greenwashing: Οι πολίτες απορρίπτουν...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.