πριν από  11 ώρες 26 λεπτά

Emea.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Σε τροχιά δυναμικής ανάπτυξης βρίσκεται η αγορά έτοιμων και ημιέτοιμων γευμάτων στην Ελλάδα, με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία να καταδεικνύουν σημαντική αύξηση της ζήτησης και τον ετήσιο τζίρο να ξεπερνάει τα 500 εκατ. ευρώ. Μπορεί μέχρι πριν από λίγα χρόνια τα έτοιμα γεύματα να αντιμετωπίζονταν με επιφυλακτικότητα και να συνδέονταν κυρίως με την έλλειψη ποιότητας και θρεπτικής αξίας, ωστόσο, σήμερα - και ιδιαίτερα από την περίοδο της καραντίνας και μετέπειτα- τα δεδομένα έχουν αλλάξει. H ζήτηση για έτοιμα φαγητά είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τους γρήγορους ρυθμούς ζωής και ως αποτέλεσμα αυτών, με την τάση για λιγότερο μαγείρεμα στο σπίτι. Σύμφωνα με στοιχεία, πάνω από το 49% των Ελλήνων καταναλωτών δηλώνει ότι βασίζει τον εβδομαδιαίο προγραμματισμό των γευμάτων του σε έτοιμες ή ημιέτοιμες λύσεις. Στην ελληνική αγορά τα κατεψυγμένα προϊόντα ηγούνται (47% του συνολικού μεριδίου), ενώ ακολουθούν οι κονσέρβες (25%), τα γεύματα ψυγείου...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation