Ελληνικό Pledge: Υψηλή η συμμόρφωση και στην 3η Αξιολόγηση
Ολοκληρώθηκε η 3η Αξιολόγηση του Ελληνικού Pledge,για το 2024, με εξαιρετικά θετικά αποτελέσματα. Η πρωτοβουλία που αποτελεί ένα κοινό πλαίσιο εθελοντικών δράσεων και δεσμεύσεων των επιχειρήσεων του κλάδου- έναν σύγχρονο Κώδικα Αυτοδέσμευσης,έχει στόχο τη βελτίωση του τρόπου προβολής τροφίμων και ποτών προς παιδιά κάτω των 13 ετών, συμβάλλοντας στην αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας και των μη μεταδιδόμενων νοσημάτων. Στη χώρα μας υλοποιείται σταθερά τα τρία τελευταία χρόνια από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ),με την υποστήριξη του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ),ενώ τα αποτελέσματα για μία ακόμα χρονιά επιβεβαιώνουν μετρήσιμα τη συνέπεια των επιχειρήσεων του κλάδου.Ουσιαστική η συμβολή ης Βιομηχανίας Τροφίμων στην υιοθέτηση μιας ισορροπημένης διατροφής Συγκεκριμένα, η φετινή αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τη MediaRisk και το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας, ανέδειξε και για το 2024υψηλά...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.