Ένα λογότυπο, 106 χρόνια ιστορίας: Η Bentley σχεδιάζει το μέλλον της πολυτέλειας
Αν και φαίνεται πως σχεδόν κάθε αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο έχει κάνει rebranding την τελευταία πενταετία, οι πολυτελείς μάρκες ήταν κάπως πιο αργές στο να ακολουθήσουν. Ίσως επειδή, όταν πρόκειται για λογότυπα, έχουν ακόμη περισσότερη κληρονομιά να τιμήσουν. Αν δεν το σεβαστούν, μπορεί να καταλήξουν σαν τη Jaguar - να το πληρώσουν ακριβά. Τα καλύτερα rebrands που έχουμε δει από πολυτελείς αυτοκινητοβιομηχανίες τα τελευταία χρόνια είναι πιο διακριτικά: ενημερώνουν τα υπάρχοντα στοιχεία με μια μοντέρνα πινελιά, διατηρώντας όμως το βάθος της ιστορίας τους. Η Rolls-Royce το έκανε σωστά, και τώρα η Bentley δείχνει πως ξέρει κι εκείνη τον δρόμο. Η Bentley παρουσίασε την πέμπτη μόλις εκδοχή του λογοτύπου της στην 106χρονη ιστορία της - και όπως κάθε προηγούμενη, πρόκειται για μια λεπτή, αλλά μελετημένη εξέλιξη του υπάρχοντος σχεδίου. Το νέο έμβλημα, που θα κάνει το ντεμπούτο του σε ένα concept car στις 8 Ιουλίου, περιλαμβάνει το διάσημο...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.