πριν από  2 ημέρες 17 ώρες

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Τα Ελληνικά Οινοποιεία ΑΕ, ο όμιλος που συνενώνει σημαντικά ονόματα του ελληνικού κρασιού και το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Ιόλη, παρουσιάζει τη νέα εταιρική του ταυτότητα, εγκαινιάζοντας νέα εποχή εξωστρέφειας, συνέπειας και ενιαίας στρατηγικής παρουσίας. Η νέα ταυτότητα αντικατοπτρίζει τη συνολική αναπτυξιακή και οργανωτική εξέλιξη του ομίλου, ενοποιώντας την επικοινωνία του κάτω από κοινές αξίες: ποιότητα, καινοτομία, σεβασμό στη γη, αυθεντικότητα και όραμα για το μέλλον. Στο επίκεντρο της νέας ταυτότητας βρίσκεται το σύμβολο "φ", εμπνευσμένο από τη Χρυσή Τομή, που εκφράζει την αρχή της ισορροπίας ανάμεσα στον άνθρωπο, τη γη και τον χρόνο - αξίες που διατρέχουν τη φιλοσοφία του ομίλου. Η νέα οπτική και λεκτική ταυτότητα αποτυπώνει τη σταθερότητα και τη συνέχεια ενός οργανισμού που εξελίσσεται, διατηρώντας παράλληλα τον σεβασμό στη μακρά ιστορία του ελληνικού κρασιού. Πέρα από τη νέα εταιρική ταυτότητα, έχει διαμορφωθεί και μια νέα...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation