Έντονοι προβληματισμοί και από Ιταλούς εφοπλιστές για τον νέο κανονισμό της αποανθρακοποίησης και την έλλειψη χρηματοδότησης
Τα νέα πλοία είναι πολύ ακριβά, οι χρόνοι παράδοσής τους είναι πολύ μεγάλοι, οι επενδυτές αποφεύγουν τις ναυτιλιακές εταιρείες με επιχειρηματικά κεφάλαια, ο νέος κανονισμός μπορεί να στρεβλώσει τον ανταγωνισμό και οι πλοιοκτήτες πρέπει να διενεργούν δέουσα επιμέλεια στα πιστοποιητικά προέλευσης των φορτίων τους. Αυτά είναι μόνο μερικά από τα τρέχοντα κρίσιμα ζητήματα που αναδείχθηκαν κατά τη διάρκεια του συνεδρίου "Un mare di Svizzera 8", στο οποίο συμμετείχαν κορυφαίοι εκπρόσωποι της ιταλικής ναυτιλιακής βιομηχανίας. Ξεκινώντας από τα συμπεράσματά του, ο Marco Fiori, Διευθύνων Σύμβουλος της Premuda, τόνισε στην ομιλία του ότι η ναυτιλιακή αγορά βιώνει μια μοναδική στιγμή εξέλιξης. "Σήμερα, η γεωγραφία του πού κατασκευάζονται τα πλοία, ο τρόπος παραγωγής τους και οι χρόνοι παραγωγής αλλάζουν επίσης δραματικά", επισήμανε χαρακτηριστικά.1 "Για να δώσουμε μια ιδέα για την κατάσταση της ναυπηγικής βιομηχανίας σήμερα, δεν υπάρχουν...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.