πριν από  3 ημέρες 13 ώρες

Mononews.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Τα νέα πλοία είναι πολύ ακριβά, οι χρόνοι παράδοσής τους είναι πολύ μεγάλοι, οι επενδυτές αποφεύγουν τις ναυτιλιακές εταιρείες με επιχειρηματικά κεφάλαια, ο νέος κανονισμός μπορεί να στρεβλώσει τον ανταγωνισμό και οι πλοιοκτήτες πρέπει να διενεργούν δέουσα επιμέλεια στα πιστοποιητικά προέλευσης των φορτίων τους. Αυτά είναι μόνο μερικά από τα τρέχοντα κρίσιμα ζητήματα που αναδείχθηκαν κατά τη διάρκεια του συνεδρίου "Un mare di Svizzera 8", στο οποίο συμμετείχαν κορυφαίοι εκπρόσωποι της ιταλικής ναυτιλιακής βιομηχανίας. Ξεκινώντας από τα συμπεράσματά του, ο Marco Fiori, Διευθύνων Σύμβουλος της Premuda, τόνισε στην ομιλία του ότι η ναυτιλιακή αγορά βιώνει μια μοναδική στιγμή εξέλιξης. "Σήμερα, η γεωγραφία του πού κατασκευάζονται τα πλοία, ο τρόπος παραγωγής τους και οι χρόνοι παραγωγής αλλάζουν επίσης δραματικά", επισήμανε χαρακτηριστικά.1 "Για να δώσουμε μια ιδέα για την κατάσταση της ναυπηγικής βιομηχανίας σήμερα, δεν υπάρχουν...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation