πριν από  1 ημέρα 3 ώρες

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Έπαινο έλαβε η Holy στα ΕΒΓΕ 2025, στην κατηγορία "Λογότυπος Μεγάλοι/Μεσαίοι πελάτες", για τη δημιουργία του νέου brand system της Εθνικής Ασφαλιστικής. Ο Οδυσσέας Γαληνός-Παπαρούνης, CEO και Co-Founder της Holy δήλωσε στο DailyFax: "Σπάνια δίνεται η ευκαιρία να επανασχεδιάσεις ριζικά την ταυτότητα ενός ιστορικού οργανισμού. Το 2023, η Εθνική Ασφαλιστική μάς εμπιστεύτηκε να εκσυγχρονίσουμε την εικόνα της και να επανασυστήσουμε την κληρονομιά της σε ένα νεότερο κοινό. Έξι μήνες αργότερα, παραδώσαμε μια ολοκληρωμένη λύση που θέτει τα θεμέλια για μια εταιρική ταυτότητα που σέβεται το παρελθόν και απευθύνεται με φρέσκια ματιά στο σήμερα. Το νέο brand system που αναπτύξαμε, αποτυπώνει με σαφήνεια και απλότητα τις βασικές αξίες της εταιρείας: εμπιστοσύνη και ακεραιότητα. Έτσι, η κληρονομιά 123 ετών της Εθνικής Ασφαλιστικής απέκτησε επιτέλους μια ταυτότητα με πραγματικά σύγχρονη απήχηση". CATEGORIES: Marketing

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation